klumpo

Alla inlägg den 11 november 2011

Av My - 11 november 2011 22:17

Chao!


Sitter och väntar på att Idol ska börja igen, men det börjar nog snart ;) Idag tycker jag helt klart Molly och Amandorna var bäst! ;D Vem tycker ni var bäst?


Btw, är det bara jag som är sjukt trött? Jag sitter typ och sover när jag skriver det här :s


Hahha. Aw, Lucy :) ( de e mobilbild, så den är väldigt dålig)

 

Av My - 11 november 2011 15:02

Hola!Jag kom nyss hem från skolan, och nu vill jag njuta av helgen! Uppdaterar senare, chao!

Av My - 11 november 2011 07:24

Hola bola!


God morgon, hoppas ni har sovigt gott! Själv sitter jag och äter lite frukost ;) Jag måste skynda mej lite.. det är s.k 99'dag ( alla 99 har morderna språk i vår skola tisdagar och fredagar) och jag brukar alltid ramla med cyckeln, ramla i trappan osv.. Men dom två värsta grejerna var

1; när jag ramlade med cyckeln precis framför typ 10 killar..

2; när jag skulle köra över ett övergångsställe, och innan övergångsstället var det en liten krök. Jag slirade på cycklen och ramlade i en vattenpö.. Eftersom jag hade  gråa mjukisbyxor syntes det väldigt mycket.. ( och dessutom vart jag bara dyngsur på halva ena benet) Och juste! Medans allt detta hände stod en kille och kollade på mej -.-



Aja, nu måste jag skynda mej!


ignorera att jag har tagit biden i mitt badrum..



Edit till mej själv; köp en stor bra spegel i ditt rum ;)

 

Vem är den där tönten..?

Det är säkert tankarna som snurrar i huvudet när du ser mej. Men sanningen är att jag heter My, bor i en liten, tråkigt stad ganska nära huvudstaden. Här kan du läsa om mig, och mina intressen. ^-^

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards