klumpo

Alla inlägg den 10 november 2011

Av My - 10 november 2011 22:48

Jag vill bara säga godnatt och hoppas ni ska sova gott :) ses i morgon <3

Av My - 10 november 2011 22:48

Jag vill bara säga godnatt och hoppas ni ska sova gott :) ses i morgon <3

Av My - 10 november 2011 21:47

Hej hej!

Jag Har nyss ätit lite mat, och nu sitter jag och tar flummbilder på min dator C; (jag vet.. jag kör lite forever alone style här^^)


Bara för att jag är så snäll ska ni få lite smakprov :D

   



höhö.. Nä nu, nu ska jag flumma lite mer! ^-^

Av My - 10 november 2011 20:16

Hej!


Just nu ligger jag i min säng med musiken och kollar på gamla sommarbilder. Saknar det så..! Men vintern är ju inte helt fel, men bara om man får åka offpist, ramla lite och sen dricka lite varm choklad, men nu när man inte ser solen och det är kallt utan snö så är det inte toppen..


Nu ska jag äta, jag tror det blir fisk :)


ego vare här! ^^

    

Av My - 10 november 2011 07:43

Hej hej! :D


Snart ska jag till skolan och ha utvecklingssamtal med mina föreldrar och min handledare * suuuuuuuck... >:(* Så jag ska snart åka..


Ingen som har gissat vart jag ska än.. Så ni ska få en ledtråd C:  Landet 3ligger vid ett hav som inte lever upp till sitt namn.  Jag vet, jag vet, det är nog svårt, men think outside the box, så vet du nog snart! :D



Nä nu måste jag knalla iväg till skolan -.-''



Jag och min Hollybolly! (och nej, jag är inte blek som ett spöke, men bilden blev ljus :$)

 


Vem är den där tönten..?

Det är säkert tankarna som snurrar i huvudet när du ser mej. Men sanningen är att jag heter My, bor i en liten, tråkigt stad ganska nära huvudstaden. Här kan du läsa om mig, och mina intressen. ^-^

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards