klumpo

Alla inlägg den 9 november 2011

Av My - 9 november 2011 21:57

Kvällen har börjat närma sej så jag säger god natt!



My goes ego ;)

 

Av My - 9 november 2011 21:09

  Hellu ^^


Just nu är jag hyperglad :D Vi ska nämligen åka utomlands när mamma fyller är i Januari! Kan ni gissa vart? Det är väldigt fint att dyka där har jag hört! Den som gissar rätt får en länk!



Arkivbild från i vintrar :D


 




Av My - 9 november 2011 20:31

Hej!

Jag kom nyss hem från badmintonträningen! Väldigt kul :D


Nu ska jag äta lite mat, och i  morgon ska Linnea få stryk, hon hat gjort tusen facerapes på mig på facbook -.-""



Hej då! :D

Av My - 9 november 2011 16:54

Hej hej!

Här kommer en liten videoblogg. Ehm.. ja, den är kansk lite speciell, och förlåt för mitt ryck i slutet, men aa...


 

Av My - 9 november 2011 16:23

   Tänk dig en värld som rasar, tänk dej männskor jag älskat lärt mig hata.


Jag tycker det är ett väldigt fint citat, därför blir det dagsen citat. Eftersom det är på svenska blir det ingen gissningstävling, som igår. Dock var det inen som visste vad det betydde med det betydde "ta dagen som den kommer" på Swahili.


Just nu är jag med Linnea


VAD HAR HON FÖR BILDER PÅ MEJ I SIN DATOR?!??!

 

         

 


Jag säger bara.. URSÄKTA?!


edit; linnea tycker tydligen om att ta fula/konstiga bilder på mej :s

Av My - 9 november 2011 16:06

Hej hopp!

Ja hade tänkt att ge er musiktips då och då ;)


Den här gången är det låten "jag råter bara i regntet" av Newkid. Riktigt bra låt, en av mina favoriter ^^

Av My - 9 november 2011 07:28

Hej och gog morgon! C:


I skrivande stund sitter jag och äter frukost. Det blev rästarna från igår (thaillänsk kyklingwock). Jag hade ingen ork att göra något spejsat, så då blev de lite räster :p



Snart ska jag till skolan och i kväll har jag badmintonträning! Woho! Det var ingen förra  veckan så jag är jätteglad att det är idag. :D

Nu ska jag ätaupp, fixa mej sen ska jag knalla till skolan, ses sen^^


wähä :`C längtar till fjällen! Jag vet inte vart vi ska äka på sportlovet ( om vi ska åka?) men på jullovet ska vi förmodligen till Ramundberget :D

 

Vem är den där tönten..?

Det är säkert tankarna som snurrar i huvudet när du ser mej. Men sanningen är att jag heter My, bor i en liten, tråkigt stad ganska nära huvudstaden. Här kan du läsa om mig, och mina intressen. ^-^

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards