klumpo

Direktlänk till inlägg 10 november 2011

I miss the summer...

Av My - 10 november 2011 20:16

Hej!


Just nu ligger jag i min säng med musiken och kollar på gamla sommarbilder. Saknar det så..! Men vintern är ju inte helt fel, men bara om man får åka offpist, ramla lite och sen dricka lite varm choklad, men nu när man inte ser solen och det är kallt utan snö så är det inte toppen..


Nu ska jag äta, jag tror det blir fisk :)


ego vare här! ^^

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 15 november 2011 07:20

och bly i arslet.   Nu sitter jag och äter frukost, och senare ska jag till skolan. Jag har en känsla att jag kommer skämma ut mej, det är 99:dag idag :/   Jaja, vi får se ;) ...

Av My - 14 november 2011 22:11


Här vare hämd!   ida på utklädningsdagen i 6:an  

Av My - 13 november 2011 13:15


hellu ^   Dagens citat( eller det kanske inte är dagens men orkar inte komma på något annat namn) är " det är killar som ska troka tåranra, inte skapa dom". Men nej, jag hade inte tänkt bli någon blogg som bara skriver om sina killproblem hit o...

Av My - 13 november 2011 11:42


God morgon! :D   Idag ska jag åka till Skärholmen och köpa världens snyggaste skor! :) Senare ska jag ladda upp världens tråkigaste videoblogg också.. :/ Höhö...   Här är en dålig dagensouftfit bild, men den får duga ;)   Kofta: kappahl ...

Av My - 12 november 2011 22:03

*jag sitter och kollar på bilder från en simtävling i Idas mobil* jag: är det där clara? (clara är en tjej jag lärde känna när jag simmade) Idag: det är Therese Alshammar! -.-   Vilken koll jag har :/ ...

Vem är den där tönten..?

Det är säkert tankarna som snurrar i huvudet när du ser mej. Men sanningen är att jag heter My, bor i en liten, tråkigt stad ganska nära huvudstaden. Här kan du läsa om mig, och mina intressen. ^-^

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards